طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب .

طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن

امروزه توجه به طبيعت و زيبايي‌هاي آن سبب شده است كه نوآوري‌هاي زيادي را در القاي حس طبيعت در  اطراف خود مشاهده كنيم. در سال‌هاي اخير، استفاده از چمن مصنوعي در محيط اطراف از جمله بالكن و تراس خانه‌ها باب شده است.

بالكن و تراس دو نقطه بسيار مهمي در خانه به حساب مي روند كه مي توان با تزيين آن به زيبايي هاي بصري خانه افزود. چمن مصنوعي بالكن و تراس با ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود، علاوه بر زيبايي بصري، حس طبيعت را به درون منزل به ارمغان مي آورد.  به همين دليل نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن نيز مطلب بسيار مهمي است.

هزينه نگهداري از چمن مصنوعي بسيار پايين تر از چمن طبيعي است و همين امر اين محصول را به گزينه‌اي مناسب براي تمامي افرادي تبديل كرده است كه به دنبال زيبايي و القاي حس طبيعت هستند.

مطالعات نشان مي دهند كه قرارگيري در محيط طبيعت سبب مي شود بسياري از بيماري‌ها بهبود يابند و فرد حس آرامش داشته باشد. حتي فضا نوردان در خاطرات خود به اين موضوع اشاره كرده اند كه وجود گياهان و رنگ سبز آنها در اين سفرها حس زندگي را در آنها بيدار نگه مي داشت.

امروزه با پيشرفت تكنولوژي بهتر مي توانيد از حس قدرتمند طبيعت بهره ببريد و اين حس را به تمامي زواياي زندگي خود وارد كنيد. چمن مصنوعي يكي از گزينه‌هاي منحصر به فرد براي ورود حس طبيعت به خانه است.

چمن مصنوعي در چه جاهايي مورد استفاده قرار مي گيرد؟

ممكن است بسيار از ما فكر كنيم كه چمن مصنوعي تنها در وزشگاه‌ها و يا اماكن عمومي مورد استفاده قرار مي گيرد. اما بهتر است بدانيد استفاده از چمن مصنوعي در اين روزها بسيار معمول شده است. زمين فوتبال اولين جايي بود كه استفاده از چمن مصنوعي در آن آغاز گرديد. اما پس از آن،  استفاده از اين اين محصول در جاهاي مختلفي از جمله پاركها، مهد كودكها، بالكن و تراس خانه ها و روف گاردنها نيز مورد توجه قرار گرفت. مسئله مهمي كه بسياري از افراد در مورد آن سوال مي پرسند نحوه نگهداري از اين محصول است. با توجه به اينكه چمن مصنوعي در جاهاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرد، روش نگهداري از آن نيز متفاوت است.

در اينجا قصد داريم در مورد نحوه نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن صحبت كنيم. بهتر است بدانيد اين كار بسيار راحت است و نياز به تدابير ويژه اي ندارد!

نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن

ممكن است وقتي هوا خيلي گرم و يا سرد شود ديگر نتوانيد به تراس و بالكن خانه برويد و از فضاي دل انگيزي كه چمن مصنوعي در آن محيط ايجاد كرده است، لذت ببريد؛ اما حتي در اين دوران نبايد نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن ر را فراموش كنيد. در تمامي فصول بايد مراقب اين محصول باشيد!

نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن در فصل بهار

فصل بهار فصلي است كه تمامي گياهان شروع به رشد مي كنند و اين رشد به اوج مي رسد. اگر گياه خودرويي در بالكن و تراس خانه داشته باشيد ممكن است رشد كند و به درون چمن مصنوعي برود  و يا دانه گياهي در آن بيافتد و رشد خود را از آنجا آغاز كند. اگر اين موضوع كنترل نشود به چمن آسيب مي رساند.

نگران نباشيد! اين موضوع به راحتي قابل كنترل است. براي نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن در فصل بهار بايد از محصولات غير سمي براي توقف رشد گياهان استفاده كنيد. اين كار سبب مي شود ديگر آسيبي به چمن مصنوعي وارد نشود و گياه خودرويي در آن رشد نكند.

نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن در فصل تابستان

وقتي هوا گرم مي شود بسياري از افراد مي خواهند كه به بالكن و تراس بروند و از زيبايي چمن مصنوعي لذت ببرند. كودكان و حيوانات خانگي در محيط بيرون بازي مي كنند و بسياري از افراد باربيكو را در بالكن و تراس خانه راه مي اندازند. با اين حجم پا خوردن به اين محصول، نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن اهميت زيادي پيدا مي كند. بهتر است چمن را با برس تميز كنيد و از تركيب آب و سركه براي تميز كردن آن استفاده كنيد. اين روش، بهترين كار براي از بين بردن آلودگي هاي اين چمن است.

نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن در فصل پاييز

اگرچه تمامي كساني كه در تراس و بالكن خود چمن مصنوعي دارند ديگر نگران كوتاه كردن چمن و كودپاشي نيستند اما بايد خود را براي انجام كارهاي ديگر آماده كنند. در  فصل پاييز برگهاي خشك زيادي بر روي چمن مي ريزند و اگر آنها از روي چمن جمع نشوند به اين محصول آسيب وارد ميكنند. به همين دليل بهتر است از وسيله دمنده برگ استفاده كنيد تا اين برگها را از آن خارج كند. كساني كه در حياط خود درخت زيادي ندارند مي توانند با جارو نيز برگها را از روي اين چمن بردارند.

 

براي مطالعه ادامه متن به نگهداري از چمن مصنوعي تراس و بالكن مراجعه كنيد.

 


برچسب: چمن مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۲:۰۶ توسط:arg موضوع:

رنگ صندلي استاديوم فوتبال

چرا رنگ صندلي استاديوم فوتبال اهميت دارد؟

در كشورهاي پيشرفته، در عرصه ورزش و سرگرمي دو عامل همسو با هم توجه طراحان فضاهاي تفريحي-ورزشي را به خود جلب كرده است. عامل اول ساختار حرفه‌اي اين فضاهاست كه بايد متناسب با كاركرد مورد نظر آنها باشد تا ورزشكاران و كاربران عادي بتوانند به شكل بهينه‌اي از آن استفاده كنند و سود ببرند و دومين عامل كه شايد حاشيه‌اي به نظر برسد و عموم مردم فكر كنند هزينه‌اي اضافي است، بُعد زيبايي اين مكان‌هاست. شايد باور عمومي اين باشد ولي حقيقت اين است كه همين بُعد زيباشناختي است كه افراد را به خود جذب مي‌كند و در درازمدّت سودآور مي‌شود.

در عرصه ورزش، استاديوم‌ها به‌ويژه استاديوم‌هاي فوتبال در ليگ‌هاي برتر اروپايي از فضا بهترين استفاده را مي‌برند تا تماشاگر را به خود جذب كنند. رنگ صندلي استاديوم فوتبال، طراحي نور، نوع چمن ورزشي(مثلا چمن مصنوعي ورزشي)، جايگاه تماشاچيان، تهويه ورزشگاه و … از عوامل مهمي هستند كه در كنار مسائل زيباشناختي استاديوم‌ها بايد لحاظ شوند. از مهمترين فاكتورها در استاديوم‌هاي ورزشي، رنگ است. رنگ صندلي استاديوم فوتبال در جذابيت و زيبايي استاديوم و زمين، افزايش فروش و درآمد استاديوم‌هاي ورزشي و از همه مهم‌تر تقويت روحيه بازيكنان در حين بازي موثر است.

حتي اگر تماشاچي از يك بازي ديدن نكند و اكثر صندلي‌ها خالي باشند، نما و رنگ و چينش آنهاست كه مي‌تواند در نظر بازيكني كه در زمين بازي مي‌كند، تاثيرگذار باشد و كيفيت بازي او را تغيير دهد.

بنابراين بهتر است درباره اين مسائل به ظاهر حاشيه‌اي به شيوه تازه‌تري نگاه كنيم. به همين منظور در ادامه به بررسي يكي از عناصر مهم در زيبايي و كيفيت يك ورزشگاه يعني به موضوع رنگ صندلي استاديوم فوتبال مي‌پردازيم و ورزشگاهي مشهور و چشم‌نواز را به شما معرفي مي‌كنيم. بي‌شك استفاده از تجارب ديگران در اين راه مي‌تواند راهنماي مديران و تصميم‌گيران ورزشي براي داشتن استاديوم ورزشي بهتري باشد.

چمن مصنوعي

 

استاديوم مونيسيپال آويرو

استاديوم مونيسيپال آويرو يكي از زيباترين و زنده‌ترين استاديوم هاي ورزشي دنياست. استاديوم مونيسيپال آويرو در شهر آويرو در مركز پرتغال قرار گرفته و به خاطر رنگ‌هاي زنده و ديناميسم بالايي كه دارد، در جهان مشهور شده است.

طراحي و همچنين رنگ صندلي استاديوم فوتبال مونيسيپال آويرو بسيار جاه‌طلبانه است. اين استاديوم در عين استفاده از اشكال ساده توانسته كل ورزشگاه را به استاديومي محبوب و جذاب در نظر فوتبال دوستان تبديل كند. رنگ صندلي استاديوم فوتبال مونيسيپال آويرو چنان جذاب است كه علاوه بر برگزاري مسابقات رسمي ورزشي، بسياري از رويدادهاي فرهنگي و جشن‌هاي مختلف نيز در آن برگزار مي‌شود.

 

براي مطالعه ادامه متن به رنگ صندلي استاديوم فوتبال مراجعه كنيد.


برچسب: چمن مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۵:۱۶ توسط:arg موضوع:

شركت هاي توليد كننده چمن مصنوعي در تركيه

يك شركت و ۹ برند!

چمن مصنوعي در تركيه

كشور تركيه طي بيست و چند سال اخير توانسته به چنان اقتصاد شكوفايي در منطقه دست يابد كه به پل ارتباطي ميان آسيا و اروپا تبديل شود. اين كشور توانسته پله‌هاي ترقّي را در صنايع مختلف طي كند و در عرصه‌هاي گوناگون به يكي از كشورهاي پيشرو در منطقه تبديل شود. ورزش اين كشور به ويژه فوتبال آن از سطح آسيا فاصله گرفته و خود را در زمره همتايان اروپايي خود قرار داده است. از اينرو، در رقابت با كشورهاي اروپايي در پيشرفت و ترقّي صنايع ورزشي خود برآمده و توانسته با استفاده از به روزترين فناوري‌هاي دنياي ورزش همگام با همتايان اروپايي خود حركت كند و در عرصه رقابت بدرخشد.

صنعت چمن مصنوعي اين كشور نيز توانسته توجه دنيا به ويژه اروپا را به خود جلب كند. طوري‌كه يكي از شناخته شده ترين شركت هاي اين صنعت با نام «ريفرم گروپ» با سابقه بيست و پنج ساله اش در صنعت چمن مصنوعي حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.

صنعت چمن مصنوعي در تركيه تحت عنوان اين شركت يعني «ريفرم گروپ» شناخته مي‌شود كه هم توليدكننده و صادركننده چمن مصنوعي توليدي تركيه است و هم معتبرترين آنها به حساب مي‌آيد. نكته قابل توجه درباره ريفرم گروپ اين است كه شركت يادشده با ۹ برند مختلف درحال خدمات رساني است و از بالاترين سطح فناوري بين المللي در توليد چمن مصنوعي استفاده مي‌كند.

صنعت چمن مصنوعي در تركيه به واسطه اين شركت، شاه‌راهي شده كه آسيا را به اروپا پيوند داده و نه تنها در حوزه ورزش برندي معتبر به حساب مي‌آيد كه كشورهاي منطقه مي‌توانند در زمينه‌هاي ديگري چون مناظر و چشم اندازها، باغ هاي مصنوعي، فضاهاي شهري، فضاها و مراكز تجاري و غيره از خدمات اين شركت بهره ببرند.

 

پيشنهاد مي‌كنيم حتما درباره‌ي چمن مصنوعي در امارات بخوانيد.

 

 

نگاهي به توليدات چمن مصنوعي ريفرم گروپ

صنعت چمن مصنوعي در تركيه در سايه نام بزرگي همچون «ريفرم گروپ» خود شامل هشت شركت فرعي مي شود كه در ميان آنها دو نام «ريفرم اسپورتس» و «رِف تِرف» بيشتر به چشم مي آيند. اوّلي نقش شركت پيمانكار و دومي نيز نقش توليد كننده چمن مصنوعي را بازي مي كند. نكته مهم و قابل توجه هم اين است كه «ريفرم اسپورتس» سالانه ۱۱ ميليون مترمربّع چمن مصنوعي براي بيش از ۹۰ كشور دنيا توليد مي‌كند.

ريفرم گروپ و خدمات تخصصي!

 

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي در تركيه در سايت چمنزار مراجعه كنيد.


برچسب: چمن مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۴:۱۰ توسط:arg موضوع:

نور زمين فوتبال و بهترين طراحي ممكن

ديد تماشاچي مهم‌تر است يا ديد بازيكن؟

امروزه در طراحي و معماري ورزشگاه‌ها به ويژه استاديوم هاي فوتبال، عوامل مختلفي هستند كه مورد توجه قرار مي گيرند. در كشورهاي پيشرفته اروپايي به جزئيات بسيار ظريفي در معماري توجه مي شود كه علاوه بر زيبايي و چشم نواز بودن سازه ها، حداكثر ميزان بازدهي را هم پوشش دهند. اما چه بايد كرد تا خدماتي كه در زمين چمن ارائه مي شود، هم از نقطه نظر زيباشناختي ممتاز باشد و هم از لحاظ كاربردي در سطح بالايي قرار گيرد؟

يكي از عناصر بسيار مهم در زمين هاي فوتبال به طور خاص، نور ورزشگاه است؛ اينكه تماشاچي و بازيكن هر دو ديد خوبي نسبت به زمين داشته باشند بستگي به نور زمين فوتبال دارد. نور زمين فوتبال همواره مورد توجه صاحبان زمين هاي ورزشي و معماران اين سازه ها بوده است. نكته بسيارمهم در اين باره اين است كه نور ورزشگاه‌ها بايد با استانداردهاي فيفا، ليگ برتر هر كشور و بازي هاي المپيك همخواني داشته باشد. اين نهادها حتي براي نور ورزشگاه ها استانداردهايي طراحي كرده اند كه در زمره جزئيات بسيار مهم در طراحي زمين هاي ورزشي به حساب مي آيد.

در طراحي نور زمين فوتبال عوامل متعددي دخيل هستند كه عبارتند از: اندازه زمين بازي، ارتفاع زمين، موقعيت جغرافيايي زمين، و تعداد تيرهاي چراغ برق، شدت روشنايي و توزيع يكسان نور. مساله بسيار مهم آنكه همه اين عوامل اهميت دارند و به يك اندازه بايد مورد توجه قرار گيرند. در حقيقت بر اساس تجزيه و تحليل همين فاكتورها و عوامل مرتبط با يكديگر است كه مهندسان طراحي نور قادرند براي نورافكن هاي زمين فوتبال به طور دقيق برنامه ريزي مي كنند. اما آنها چه مي كنند؟

 

چمن مصنوعي فوتبال

 

تجزيه و تحليل عوامل مهم در طراحي نور زمين فوتبال

مهندسان طراحي نور در اولين مرحله با استفاده از نرم افزارهاي فوق تخصصي، دست به شبيه سازي زمين فوتبال مي زنند تا جايگاه نور را در زمين فوتبال مشخص كنند. اين نرم افزارهاي با توجه به نتايج دقيقي كه ارائه مي دهند، ديد نسبتا كاملي از وضعيت نور در فضاي واقعي به مهندسان ارائه مي كنند. اين نرم افزارها الگوهاي اوليه و پيش فرضي را از انواع زمين هاي ورزشي دارند كه بر اساس آنها تعيين مي كند نورافكن هاي زمين و به طور كلي، طراح نور چنين فضايي چگونه و با چه كيفيتي بايد باشد.

مهندسان طراح نور در مرحله دوم باز به كمك اين نرم افزار، نيروي برق، ميزان خروجي تشعشعات نوري و زاويه پرتوهاي نور را مي سنجد و بعد تصميم مي گيرند كه نور يك ورزشگاه سرباز را چگونه طراحي كنند چون هر تركيب هر كدام از اين عوامل، نتايج متفاوتي را در پي دارد. در پايان، پيش از شروع فاز اجرايي كار، نمونه نهايي از زمين بازي در محيط نرم افزار به همراه تجزيه و تحليل هاي دقيق مبني بر اينكه بازيكنان چگونه همديگر را مي بينند و تماشگران چه طور بازي را تماشا مي كنند، در اختيار مشتري قرار داده مي شود تا تصميم نهايي را بگيرد.

 

چمن مصنوعي


برچسب: چمن مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۲:۳۱ توسط:arg موضوع:

خريد نوروزي چمن مصنوعي

خريد نوروزي چمن مصنوعي

نوروز، روز روشنايي آسمان، درخشش آفتاب، لطافت هوا و دگرگوني زمين است.

با رسيدن بهار، طبيعت رداي سبز بر تن مي‌كند. چه افتخاري بالاتر از اين كه ما هم در اين سبز بودن سهيم باشيم.

چمني داريم از جنس بهار كه بوي زندگي و تازگي از لابلاي اليافش به مشام مي‌رسد. سبزِ سبز!

و شگفتانه اينكه در بهار چمني را تقديم مي‌كنيم ، پاييزي. سبز و زرد!

محصولات ما مي‌تواند رداي سبزِ تراس، حياط يا روف گاردن شما باشد تا چشم اندازي زيبا، از پس پنجره‌هاي گشوده براي شما جلوه گري كند.

پس در اينجا ليستي از جديدترين چمن مصنوعي هاي ويژه نوروز آماده شده تا شما آنها را بررسي و مقايسه كنيد.

 

كدام چمن مصنوعي؟

يك مدل چمن ۲۵ ميل كه در بازار به آن بهاره دو بافت ولي تك رنگ مي­‌گويند. اين چمن هر مترمربع ۱۲۰ هزار تومان قيمت گذاري شده. اگر قصد خريد يك چمن مصنوعي متراكم و سبز يكدست و بهاره را داريد ويژگي­هاي اين محصول را بررسي كنيد. البته اين محصول يك مدل ۳۵ ميل نيز دارد كه قيمتش كمي بالاتر است يعني حدود ۱۴۰ هزار تومان متري ۲۰ هزار تومان گرانتر از مدل ۲۵ ميل. اگر چمن مصنوعي را براي يكي از كاربري هاي مسكوني مانند حياط تراس يا روف گاردن مي‌خواهيد مدل‌هاي ۲۵ و ۳۵ مدل اسپريت ذوق شما را بر مي انگيزند و پس از آن چمن مصنوعي مدل ماهونيا ۲۵ ميل با قيمت هر متر ۹۸ هزار تومان است كه خود نمايي مي‌كند.

محصولات به صرفه براي نوروز

حالا آنهايي كه به دنبال چمن­‌هاي مصنوعي ارزان هستند بدانند كه سبد كالايي نوروز ما پر است از محصولات ارزان و قابل قبول از لحاظ كيفيت البته با گارانتي چمنزار. چمن مصنوعي مدل ماهونيا ۱۵ ميل داراي ۳۶ ماه گارانتي است و قيمتش ۹۰ هزار است و چمن مصنوعي مدل ياس و فيروزه كه بين ۶۸ و ۸۸ هزار تومان قيمت گذاري شده در اين رنج چمن مصنوعي تزئيني سه بافت هم داريم كه مدل وندا نام دارد اين محصول در فروشگاه چمن مصنوعي چمنزار ۹۸۰۰۰ تومان قيمت گذاري شده

 

تن پوش بهارتان را رايگان ارسال ميكنيم. در ايام شب عيد براي آنهايي كه هميشه با پرداخت هزينه حمل مشكل دارند كنار امده ما در اين ايام از هيچ كس هزينه حمل دريافت نمي‌كنيم.

 

گارانتي چمن مصنوعي چند سال است؟

بله يكي گفت گارانتي؟!

تمام محصولاتي كه گفتيم ۳۶ ماه گارانتي كتبي چمنزاري دارند اين گارانتي به شما اطمينان ميدهد كه چمن مصنوعي شما دچار پوسيدگي و يا تغيير رنگ نخواهد شد كه در اين صورت ما چمن مصنوعي شما را تعويض خواهيم كرد.

 

براي مطالعه ادامه متن به خريد نوروزي چمن مصنوعي مراجعه كنيد.


برچسب: چمن مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۸:۳۳ توسط:arg موضوع:

خريد نوروزي چمن مصنوعي

خريد نوروزي چمن مصنوعي

نوروز، روز روشنايي آسمان، درخشش آفتاب، لطافت هوا و دگرگوني زمين است.

با رسيدن بهار، طبيعت رداي سبز بر تن مي‌كند. چه افتخاري بالاتر از اين كه ما هم در اين سبز بودن سهيم باشيم.

چمني داريم از جنس بهار كه بوي زندگي و تازگي از لابلاي اليافش به مشام مي‌رسد. سبزِ سبز!

و شگفتانه اينكه در بهار چمني را تقديم مي‌كنيم ، پاييزي. سبز و زرد!

محصولات ما مي‌تواند رداي سبزِ تراس، حياط يا روف گاردن شما باشد تا چشم اندازي زيبا، از پس پنجره‌هاي گشوده براي شما جلوه گري كند.

پس در اينجا ليستي از جديدترين چمن مصنوعي هاي ويژه نوروز آماده شده تا شما آنها را بررسي و مقايسه كنيد.

 

كدام چمن مصنوعي؟

يك مدل چمن ۲۵ ميل كه در بازار به آن بهاره دو بافت ولي تك رنگ مي­‌گويند. اين چمن هر مترمربع ۱۲۰ هزار تومان قيمت گذاري شده. اگر قصد خريد يك چمن مصنوعي متراكم و سبز يكدست و بهاره را داريد ويژگي­هاي اين محصول را بررسي كنيد. البته اين محصول يك مدل ۳۵ ميل نيز دارد كه قيمتش كمي بالاتر است يعني حدود ۱۴۰ هزار تومان متري ۲۰ هزار تومان گرانتر از مدل ۲۵ ميل. اگر چمن مصنوعي را براي يكي از كاربري هاي مسكوني مانند حياط تراس يا روف گاردن مي‌خواهيد مدل‌هاي ۲۵ و ۳۵ مدل اسپريت ذوق شما را بر مي انگيزند و پس از آن چمن مصنوعي مدل ماهونيا ۲۵ ميل با قيمت هر متر ۹۸ هزار تومان است كه خود نمايي مي‌كند.

محصولات به صرفه براي نوروز

حالا آنهايي كه به دنبال چمن­‌هاي مصنوعي ارزان هستند بدانند كه سبد كالايي نوروز ما پر است از محصولات ارزان و قابل قبول از لحاظ كيفيت البته با گارانتي چمنزار. چمن مصنوعي مدل ماهونيا ۱۵ ميل داراي ۳۶ ماه گارانتي است و قيمتش ۹۰ هزار است و چمن مصنوعي مدل ياس و فيروزه كه بين ۶۸ و ۸۸ هزار تومان قيمت گذاري شده در اين رنج چمن مصنوعي تزئيني سه بافت هم داريم كه مدل وندا نام دارد اين محصول در فروشگاه چمن مصنوعي چمنزار ۹۸۰۰۰ تومان قيمت گذاري شده

 

تن پوش بهارتان را رايگان ارسال ميكنيم. در ايام شب عيد براي آنهايي كه هميشه با پرداخت هزينه حمل مشكل دارند كنار امده ما در اين ايام از هيچ كس هزينه حمل دريافت نمي‌كنيم.

 

گارانتي چمن مصنوعي چند سال است؟

بله يكي گفت گارانتي؟!

تمام محصولاتي كه گفتيم ۳۶ ماه گارانتي كتبي چمنزاري دارند اين گارانتي به شما اطمينان ميدهد كه چمن مصنوعي شما دچار پوسيدگي و يا تغيير رنگ نخواهد شد كه در اين صورت ما چمن مصنوعي شما را تعويض خواهيم كرد.

 

براي مطالعه ادامه متن به خريد نوروزي چمن مصنوعي مراجعه كنيد.


برچسب: چمن مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۱:۳۱ توسط:arg موضوع:

چمن مصنوعي براي پاسيو

ايده‌هاي استفاده از چمن مصنوعي در خانه

آيا تاكنون به ايده استفاده از چمن مصنوعي در پشت بام فكر كرده‌ايد؟! پيشنهاد چمن مصنوعي در بالكن يا چمن مصنوعي براي پاسيو چه طور؟! از آنجا كه هميشه چمن مصنوعي را در زمين باشگاه‌هاي فوتبال يا حياط خانه‌ها ديده ايم، كمتر اتفاق مي‌افتد كه كاربرد ديگري را براي آن تصور كنيم. اما واقعيت اين است كه كاربرد چمن مصنوعي بسيار فراتر از حياط خانه يا پوشش زمين‌هاي فوتبال است. با كمي خلاقيت و ايده پردازي مي توان از چمن مصنوعي در پشت بام خانه ها استفاده ها كرد و يا چمن مصنوعي در بالكن را به نحوي به كار برد كه فضاي چشم نواز و دلنشيني براي نماي ساختمان هم به وجود آيد. نصب چمن مصنوعي براي پاسيو و تركيب آن با گل‌ها و گياهان طبيعي آن قدر جذاب است كه نمي توان از آن چشم پوشي كرد.

علاوه بر مالكان خانه ها، صاحبان كسب و كارهاي مختلف با توجه به بودجه و فضاي مورد نظر خود مي‌توانند از ايده چمن مصنوعي در بالكن يا چمن مصنوعي براي پاسيوي محل مورد نظرشان استفاده كنند.

 

اما چرا چمن مصنوعي؟

از آنجا كه چمن مصنوعي نياز به چيدن و هرس كردن ندارد، تقريباً در هر مكاني قابل نصب است؛ حال مي‌خواهد اين مكان پشت بام و زير آفتاب باشد يا كناره‌هاي استخر خانگي و بالكن‌هاي كوچك آپارتمان‌ها. همچنين مي توان آن را به اندازه‌اي مورد نياز برش و شكل داد تا در محل مناسب و متناسب با ايده ما هماهنگ شود.

نحوه ساخت بي نظير چمن مصنوعي، امكان تخليه آب كافي و توزيع گرما را فراهم مي‌كند، بنابراين در هر كجا كه قرار گرفته باشد، در طول سال خشك باقي مي‌ماند.

چمن مصنوعي آفت نمي‌زند و ترميم آن راحت است و چون محدوديت برش و نصب ندارد به راحتي مي‌توان تصور كرد كه چگونه ظاهر خانه يا تجارت ما را زيباتر مي‌كند.

 

چگونه چمن مصنوعي براي پشت بام و پاسيو، ساختمان را تخريب نمي‌كند؟

سقف مسطح خانه‌ها يا پشت بام آپارتمان‌ها، مكان مناسبي براي ايجاد يك محوطه تفريحي است و با مشاوره يك پيمانكار واجد شرايط مي‌توان به راحتي بر روي مصالح بام معمولي، چمن مصنوعي نصب كرد. نكته بسيار جالب اينكه چون چمن مصنوعي در پشت بام مانند نوعي عايق عمل مي‌كند، دماي ساختمان و طبقه زيرين سقف را بالا نمي‌برد. استفاده از اين محصول به نوعي باعث صرفه جويي در مصرف انرژي مي‌شود زيرا تبادل حرارت از طريق سقف را به حداقل مي‌رساند. استفاده بهينه از فضاي خالي و بدون مصرف پشت بام بهترين انگيزه براي استفاده از چمن مصنوعي در اين مكان است. محوطه اي كه مي تواند با هزينه اي اندك و رعايت حريم شخصي، گزينه بسيار جذابي براي تفريح همه اعضاي خانواده به حساب آيد.

البته هنگام نصب چمن مصنوعي بر روي پشت بام، استفاده از كاشي PDS در زير چمن، توصيه مي‌شود. اين كاشي‌ها براي جلوگيري از صدمه به دليل جمع شدن آب نصب مي‌شوند چون بين سقف و چمن، كانال‌هاي زهكشي ايجاد مي كنند و باعث مي‌شوند تا آب خارج شود و راكد نماند.

يك پيمانكار باتجربه مي‌تواند با توجه به شرايط آب و هوايي منطقه مسكوني مشتري، بهترين و مقرون به صرفه ترين راه را براي انتخاب چمن مصنوعي توصيه كند به طوري كه محصول انتخابي هم با فصل ها سازگار باشد و هم سال هاي سال دوام بياورد.

چمن مصنوعي در بالكن

معمولا آپارتمان‌هاي امروزي حياط بزرگي ندارند و مالكان آنها ترجيح مي دهند كه از فضاي كوچك بالكن براي سرگرم كردن خود و ميهمانان شان استفاده كنند. نصب چمن مصنوعي در بالكن جلوه و زيبايي خاصي به نماي آپارتمان ميدهد. به علاوه چمن مصنوعي غبار و هياهوي دستگاه چمنزني را به همراه ندارد. زحمت پيرايش و ريزه كاري هاي نگهداري چمن طبيعي بر گردن مالك واحد نمي افتد و دردسر كندن علف هاي هرز هم از دوش ساكنان برداشته مي شود.

ديگر امتياز بزرگ چمن مصنوعي در بالكن اين است كه بسته به اندازه بالكن، ميتوان چمن را برش زد و حتي رنگ چمن را متناسب با نماي ساختمان در نظر گرفت. اما براي رسيدن به اين منظور قبل از نصب هرگونه چمن مصنوعي بايد با فروشنده، پيمانكار يا نصاب چمن مشورت كنيم و از آنها كمك بخواهيم تا بهترين گزينه براي بالكن را پيشنهاد دهند. امكان جارو كردن چمن براي نظافت، داشتن يا نداشتن حيوان خانگي نيز از ديگر نكات مهمي هستند كه حتما بايد در هنگام نصب چمن مصنوعي در بالكن به آنها توجه و دقت كنيم. با توجه به رنگ ها و كيفيت‌هاي متنوع چمن مصنوعي در بازار به راحتي مي‌توان چمن مصنوعي در بالكن هر منزل را پيدا كرد و با يك مبلمان ساده و گلدان هاي طبيعي، فضاي چشم نواز و آرام بخشي را به وجود آورد.


برچسب: چمن مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۹:۵۴ توسط:arg موضوع:

نصب چمن مصنوعي روي آسفالت و سطوح سخت

چالش هاي نصب چمن مصنوعي بر روي سطوح سخت

ليد: فضاهاي آسفالتي، بتني، سطوح آجري و سخت ديگر كه ممكن است اطراف ما را پوشانده باشند مي‌توانند با چمن مصنوعي زيبا شوند. بدون شك نصب چمن مصنوعي روي آسفالت و ديگر سطوح سخت، گزينه خيلي خوبي به نظر مي رسد اما آيا ممكن است ما را با چالش هايي روبرو كند؟

امروزه ما چمن مصنوعي را در بسياري از مكان ها مشاهده مي كنيم. بسياري از افراد از اين محصول در مكان ها و اطراف محل سكونت خود استفاده مي كنند تا در مصرف آب و هزينه هاي نگهداري قدمي برداشته و در اطراف خود باغچه اي هميشه سبز داشته باشند. اما افراد در بسياري از مواقع بعد از آنكه باغچه و اطراف محل سكونت شان طراحي و ساخته مي شود، تصميم به نصب چمن مصنوعي مي گيرند. در اين مواقع سوالات مختلفي پيش مي آيد از جمله اينكه آيا نصب چمن مصنوعي روي آسفالت امكان پذير است؟

پاسخ كوتاه و بي حاشيه به سوال بالا مثبت است. در برخي موارد حتي زمين آسفالت يا بتن مي تواند از ديگر انواع زمين براي كار گذاشتن چمن مصنوعي بهتر باشد و روند نصب چمن بر روي آنها سريعتر انجام گيرد. چون آسفالت يك لايه است و به عنوان سطح پايه كه چمن مصنوعي روي آن نصب مي شود به آماده شدن يا خرده كاري نياز ندارد. به همين دليل روند نصب روي آن سريع رخ مي دهد. با اين حال اگرچه در اين كار سرعت عمل وجود دارد اما هميشه گزينه مناسبي نيست. شما در اين امر بايد حتما به نكاتي توجه داشته باشيد تا نتيجه كار مطلوب باشد و عمر محصول كوتاه نشود. پس مانند سرعت نصب چمن تصميم نگيريد و اين مقاله را تا انتها بخوانيد!

آبي كه در زير چمن حبس مي شود

اگر تصميم به نصب چمن مصنوعي روي آسفالت را داريد، باران، برف و هر آبي كه روي آن سرازير شود مي تواند براي شما مشكل ساز شود. چمن مصنوعي اي كه روي سطوحي همچون آسفالت نصب مي شود، زهكشي مناسبي ندارد. اين بدان معناست كه آب بعد از عبور از سطح چمن و نفوذ به لايه زيرين كه همان آسفالت است در همانجا مي ماند و به زمين نفوذ نمي كند تا از طريق آن در كل از زير چمن بيرون رود. آب باران، برف و يخ آب شده و آب حاصل از سيستم هاي آبياري از چمن مصنوعي زمين شما عبور كرده و به سطح زير خود مي رسد. اما از آنجا ديگر راهي براي خروج يا نفوذ به عمق زمين و سطوح پايين تر ندارد.

چاله آبي براي رشد قارچ ها

آب حاصل از موارد ذكر شده ميان كف چمن و سطح آسفالت يا بتن باقي آنقدر آنجا مي ماند تا به نحوي غيرمعمول خارج شده يا بعد از مدتي طولاني خشك شود. اين امر سبب مي شود تا سطح ميان چمن و آسفالت پر از كپك يا قارچ شود. حتي مي تواند به مرور زمان در زير چمن نصب شده چاله هاي كوچك آب ايجاد كند. اين امر تا زماني كه چمن به نحوي كند شود يا خودتان آن را از زمين جدا كنيد، ادامه خواهد داشت. به همين دليل نصب چمن بر روي آسفالت براي مناطق پر بارش اصلا توصيه نمي شود. مگر اينكه بتوانيد چمن مصنوعي را به طور مدام تعويض كنيد!

شن هاي ريز راه حلي موقتي

يكي از راه حل هايي كه براي مشكل زهكشي و حركت آب بر روي چمني كه بر سطح آسفالت نصب شده پيشنهاد مي شود استفاده از شن در ميان اين دو لايه است. مي توان از لايه اي شن يا ماسه به عنوان لايه مياني استفاده كرد. اما اين راه حل هم اشكالاتي دارد. زيرا به مرور زمان و بارش باران و برف احتمال شسته شدن شن هاي زير چمن و حركت آنها وجود دارد. در اين حالت نيز احتمال حركت شن و ماسه ها بيشتر مي شود چون بر روي سطحي صاف قرار دارند و در ارتباط با آب آنها نيز. باز تاكيد مي كنيم كه اگر فضاي مورد نظر شما سرباز، بدون هيچ سقف و پوشش و در معرض آب يا بارش باران است، توصيه مي كنيم چمن را روي آسفالت نصب نكنيد.

جايي براي به دنبال توپ دويدن نيست

مشكل بعدي كه ممكن است به دليل نصب چمن مصنوعي روي آسفالت با آن برخورد كنيد سختي سطح مورد نظرتان است. چمن مصنوعي كه روي آسفالت يا بتن نصب مي شود سطح نرمي را براي استفاده كنندگان فراهم نمي كند. زمين شما ممكن است پيش از اندازه سفت يا سخت شود. در اين حالت زمين مناسبي براي بازي بچه ها يا يك نشست خانوادگي نخواهيد داشت. يعني وقتي روي چمن مصنوعي نصب شده بر آسفالت مي نشينيد، نرمي معمول چمن هاي مصنوعي را حس نمي كنيد. همچنين ممكن است فعاليت و راه رفتن بر روي آن براي مچ پا و زانوان شما به مرور زمان مشكل ساز شود.

اما اگر شما تصميم داريد چمن را در جايي نصب كنيد كه فعاليت فيزيكي زيادي روي آن انجام نمي گيرد يا چمن، صرفا براي محدوده اي كوچك است و كاربري تزييني دارد، مي توانيد اين مساله را ناديده بگيريد. يا حتي اگر به عمد به دنبال آن هستيد كه بعد از نصب چمن مصنوعي سطح سخت و محكمي داشته باشيد، با خيال راحت چمن را روي آسفالت و ديگر سطوح سخت نصب كنيد. از سوي ديگر اما اگر خواهان يك حياط مناسب براي بازي كودكان يا فضاي خانوادگي اي هستيد كه قرار است كودك، نوه و حيوان خانگي تان روي چمن بدوند و بازي كنند حتما به فكر زير سازي بهتري براي چمن مصنوعي باشيد.

 

براي مطالعه ادامه متن به نصب چمن مصنوعي روي آسفالتمراجعه كنيد.


برچسب: چمن مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۲:۰۹ توسط:arg موضوع:

پنج نمونه نوآوري در استاديوم هاي ورزشي

استاديوم هايي فراتر از انديشه ايراني!

اگر در تاريخ ورزش، به ويژه فوتبال به عقب بازگرديم و سير تاريخ را معكوس طي كنيم، خواهيم ديد كه پنجاه سال پيش استاديوم هاي ورزشي ساده تر از امروز بوده و هدفي ساده و تك بعدي را پوشش مي‌دادند كه عبارت بود از مكاني براي ورزش حرفه اي در حضور تماشاچيان. اين در حالي است كه آرام آرام شكل سنّتي ورزشگاه هاي سراسر دنيا به مرور زمان دستخوش تغييرات بسياري شد و رفته رفته از آن سادگي فاصله گرفت و رو به پيچيدگي نهاد؛ درست به همان صورت كه اين پيچيدگي را در زندگي روزمره خود به سرعت نور مشاهده مي كنيم.

اگر در گذشته، يك فضاي خاص، هدف خاصي را تامين مي كرد، امروز شاهديم كه اين هدف تا چه اندازه در سايه شاخ و برگ هاي دنياي حاشيه اي قرار گرفته است. به ويژه امروز كه شاهد رشد روز افزون تكنولوژي و اينترنت هستيم، اين موضوع بيش از پيش به نظر ما مهم جلوه مي كند. طوري كه اين حواشي گاهي به فضا جذابيتي فراتر از حد انتظار مي بخشند. اين مساله بهانه اي شده تا در اينجا نگاهي بياندازيم به تكنولوژي هاي جذاب و نوآوري هاي به كار رفته در پنج استاديوم ورزشي بزرگ دنيا. به خصوص كه نوآوري در استاديوم هاي ورزشي روز به روز به شكلي تازه تر جلوه مي كند.

 

اي تي اند تي پارك در سانفرانسيسكو / ورزش بيسبال

اين ورزشگاه به اين دليل در تمام دنيا مشهور است كه از لحاظ فناوري اينترنتي و ارتباطات، پيشرفته ترين ورزشگاه به حساب مي آيد. اين ورزشگاه امكانات اتصال واي فاي به همراه ۱۳۰۲ هات اسپات را دارد. نكته جالب درباره اين ورزشگاه اين است كه ۱۸۵ ابزار اتصال دارد كه ظرفيت ارتباط به شبكه اينترنت را تقويت مي كنند! تماشاچيان در بهترين حالت اتصال مي توانند از سرعت ۱۱ مگابيت بر ثانيه براي دانلود بهره بيرند! نوآوري در استاديوم هاي ورزشي از نظر ارتباطات اينترنتي و مخابراتي از آن دست مسائلي است كه طراحان ورزشي در يك دهه گذشته آن را به طور جدي در كار خود مورد توجه قرار داده اند. همين طور چمن به كار رفته در اين ورزشگاه چمن مصنوعي است.

 

استاديوم ملي باكو / ورزش فوتبال

براي مديريت ساخت اين ورزشگاه از نرم افزار طراحي فوق پيشرفته اي استفاده شده است. طوري كه با وجود استفاده از اين نرم افزار فوق پيشرفته، كار ساخت اين ورزشگاه تنها ۲۴ ماه به طول انجاميد. در ضمن اين ورزشگاه داراي ۶۸۰۰۰ صندلي براي تماشاگران است.

استاديو بنكامر مكزيك / ورزش فوتبال

فضاي اصلي زمين ورزش در وسط اين استاديوم قرار دارد ولي ساختار پيچيده كل استاديوم باعث شده تا اين ورزشگاه ممتاز باشد. و اما ساختار پيچيده آن شامل فيلترهاي آب باران است كه به طور مستقيم به سفره هاي آب زير زميني محلي متصل شده است! اين استاديوم به گونه اي طراحي شده كه اجازه مي دهد تا باد به راحتي در فضاي مياني جريان داشته باشد و استاديوم را خنك نگاه دارد.

استاديوم امچيناسوامي در هندوستان / ورزش كريكت

سقف اين استاديوم سنّتي كريكت با نصب پنل هاي خورشيدي تغيير شكل يافته است. پنل هاي جاذب نور سالانه به طور تقريبي ۶۰۰ تن بخارات دي اكسيد كربن را ذخيره مي كنند.

 

براي مطالعه ادامه متن به نوآوري در استاديوم هاي ورزشيمراجعه كنيد.


برچسب: چمن مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۶:۱۳ توسط:arg موضوع:

انواع چمن فوتبال و زمين فوتبال

زمين فوتبال از نقطه نظر جنس چمن

به جرات مي‌توان فوتبال را پر طرفدارترين ورزش دنيا دانست. از جام جهاني فوتبال گرفته تا مسابقات قاره‌هاي مختلف، همگي با خود شور و هيجان خاصي براي اكثر مردم دنيا به ارمغان مي‌آورند. اين ورزش همچنين پيشتاز است و در سطح جهان به پيشروي خود ادامه مي‌دهد و افراد مختلف از هر گروه سنّي‌اي كه باشند به اين ورزش علاقه دارند. به همين دليل هم است كه مي‌بينيم در سطح شهرها تعداد زمين‌هاي فوتبال در اندازه هاي مختلف، اعم از زمين چمن، فوتبال سالني و غيره رو به افزايش است.

فوتبال را مي‌توان از نقطه نظرات مختلف به انواع گوناگوني تقسيم كرد. مي‌توان اين ورزش محبوب را از نظر تعداد بازيكنان، نوع زميني كه در آن بازي انجام مي‌شود (چمن، سالني، ساحلي) و حتي از نقطه نظر انواع چمن فوتبال هم تقسيم كرد.

در اينجا مي‌خواهيم نگاهي گذرا به زمين فوتبال از نقطه نظر نوع چمن يا همان انواع چمن فوتبال بيندازيم.

چمن طبيعي، سنّتي ترين شكل زمين فوتبال

سنّتي‌ترين شكل زمين فوتبال هماني است كه از چمن طبيعي ساخته شده است. اين اوّلين فناوري به كار رفته در كف زمين‌هاي فوتبال به شكل سنّتي از نقطه نظر چمن سبز بوده است. تا اوايل دهه ۷۰ ميلادي اين چمن مورد استقبال بود و در زمين هاي فوتبال به كار مي‌رفت. وقتي صحبت از بازي‌هاي حرفه‌اي مي شود، چمن طبيعي يا واقعي گزينه بهتري است. چمن طبيعي ميزان صدمات را كمتر مي‌كند و بيشتر زمين‌هاي فوتبال مسابقات جام جهاني از چمن طبيعي ساخته شده‌اند.

چمن مصنوعي، اولويت فعلي وزرشگاه‌هاي فوتبال

از ديگر انواع چمن فوتبال، چمن مصنوعي است كه از رزين‌هاي مصنوعي همراه با چمن پلاستيكي و مصنوعي ساخته شده است. مسائل و مشكلات مختلفي در رابطه با اين نوع چمن مطرح است. در گذشته شكايت هاي زيادي از مواد سرطان زاي به كار رفته در اين چمن مي‌شد اما در حال حاضر استانداردهايي براي چمن مصنوعي تعريف و به بازار عرضه شده كه سلامت و امنيت اين محصول را تضمين مي‌كند. نكته ديگر اينكه آسيب‌هاي ورزشي ممكن است در اين نوع چمن بيشتر از چمن طبيعي باشد. با اين وجود چمن مصنوعي نزد برخي افراد اولويت دارد.


برچسب: چمن مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۸:۱۹ توسط:arg موضوع: