طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب .

طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

چمن مصنوعي ماهونيا 25

چمن مصنوعي كالايي لوكس و منحصر به فرد است كه زيبايي خاصي را به محيط مي‌بخشد و با تداعي حس طبيعت، آرامش را در فضا به وجود مي‌آورد. امروزه، چمن مصنوعي در فضاهاي مختلفي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. ويژگي‌هاي مثبت اين محصول سبب شده است كه چمن مصنوعي به گزينه‌اي مهم در زيباسازي فضا و محيط تبديل شود. اگر تا به حال تجربه‌اي در خريد چمن مصنوعي نداشته‌ايد بهتر است بدانيد با خريد اين محصول مي‌توانيد از ديگران متمايز باشيد و لذت خاصي را تجربه كنيد كه تا به حال در هيچ‌يك از خريدهاي خود تجربه نكرده‌ايد!

 

ويژگي‌هاي چمن مصنوعي ماهونيا ۲۵

در اولين نگاه اين چمن شباهت زيادي به چمن مصنوعي مدل صدف دارد. در واقع مي‌توان گفت كه اين محصول از نظر رنگ بسيار شبيه به چمن صنوعي مدل صدف است و شما با مشاهده اين محصول حس بسيار خوب و رضايت‌بخشي را خواهيد داشت. چمن مصنوعي ماهونيا ۲۵ جز چمن‌هاي مصنوعي با الياف متوسط است و طول الياف آن به ۲۵ ميلي‌متر مي‌رسد. اين چمن تراكم بالايي دارد، زيرا در مقايسه با چمن مصنوعي مدل صدف ۷۰۰۰ گره بيشتر در هر مترمربع در آن به كار رفته است و هر گره ۲ نخ بيشتر دارد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه تراكم اين چمن بالاست، اما تراكم آن به گونه‌اي نيست كه براي استفاده در مكان‌هاي پرتردد مناسب باشد. تراكم بالاي اين محصول سبب شده است كه ضربه‌گيري بالايي داشته باشد و براي استفاده در زمينهاي بازي مناسب باشد. همچنين اين چمن بر روي سطوح پرتوده به نظر مي‌رسد و همين امر بر زيبايي ظاهري آن مي‌افزايد. الياف اين چمن بسيار نرم و لطيف هستند و براي استفاده در زمين‌هاي كنار استخر پيشنهاد مي‌شوند. از ديگر ويژگي‌هاي اين محصول قيمت بسيار مناسب آن است. همين ويژگي سبب شده است كه اين محصول به گزينه‌ نهايي بسياري از خريداران تبديل شود.

 

ويژگي‌هاي چمن مصنوعي ماهونيا ۲۵ در يك نگاه

  • ظاهر زيبا
  • تراكم بالا
  • الياف نرم و لطيف
  • ضربه‌گيري و انعطاف پذير بالا
  • قيمت مناسب

چمن مصنوعي ماهونيا در چه فضاهايي استفاده مي‌شود؟

چمن مصنوعي ماهونيا ۲۵ را مي‌توان در فضاهاي متعددي استفاده كرد. اين چمن در فضاهاي زير كاربرد دارد:

  • تراس
  • حياط
  • روف گاردن
  • باغ تالار
  • فضاهاي كنار استخر
  • مهد كودك
  • اتاق كودك

تفاوت چمن مصنوعي ماهونيا ۲۵ و ماهونيا

چمن مصنوعي ماهونيا ۲۵ و ماهونيا در يك طبقه‌بندي قرار مي‌گيرند. اما تفاوتهايي نيز با هم دارند. اولين تفاوت اين اين دو چمن در ارتفاع الياف آنها است. چمن مصنوعي ماهونيا جز چمن‌هاي مصنوعي با الياف كوتاه به شمار مي‌آيد و ارتفاع الياف آن ۱۵ ميلي‌متر است. اما ارتفاع چمن مصنوعي ماهونيا ۲۵ ميلي‌متر است و در دسته چمنهاي الياف متوسط قرار مي‌گيرد. تفاوت مهم ديگر اين دو محصول در تراكم آنهاست. تراكم بالا و حجم زياد الياف در چمن مصنوعي ماهونيا ۲۵ سبب شده است كه اين چمن ضربه‌گيري و انعطاف پذيري بيشتري داشته باشد. به همين دليل گزينه بسيار خوبي براي استفاده در زمينهاي بازي است.

 

گارانتي چمن مصنوعي ماهونيا ۲۵

محصولاتي كه از سوي تيم چمنزار ارايه مي‌شوند همگي داراي ضمانت‌نامه هستند. براي اطلاع از گارانتي اين محصولات مي‌توانيد وارد اين صفحه شويد: گارانتي چمن مصنوعي

 

سوالات پرتكرار در مورد چمن مصنوعي ماهونيا

طول عمر اين چمن چقدر است؟

اين چمن طول عمر نسبتا بالايي دارد. طول عمر آن تقريبا بين ۵ تا ۶ سال است.

آيا از اين چمن مي‌توان در مدارس استفاده كرد؟

خير! اين چمن براي استفاده در فضاهاي پرتردد مناسب نيست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۰:۲۰ توسط:arg موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :