طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب .

طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

چمن مصنوعي ورزشي2

چمن مصنوعي ورزشي:

خيلي از مواقع فكر مي‌كنيم كه ورزش كردن و يا تمرين كردن روي چمن طبيعي گزينه جذابي است؛ با اين حال دلايل منطقي براي استفاده از چمن مصنوعي ورزشي و جايگزين كردن آن با چمن طبيعي وجود دارد. در ابتدا بايد گفت كه اين چمنها در طي ۲۰ سال گذشته راهي بسيار طولاني را طي كرده‌اند تا امروز توانسته‌اند در بين ورزشكاران مخصوصاً بازيكنان فوتبال به محبوبيت برسند. جالب است بدانيد اين محصول در كشور ما در بين بازيكنان فوتبال، تنيس، گلف و پينت بال بسيار محبوب است. امروزه تمامي ورزشها در تمامي روزهاي سال و در هر نوع آب و هوايي برگزار مي‌شوند. مهم نيست باران و يا برف شديد ببارد يا بادي با سرعت زياد بوزد. چمن مصنوعي ورزشي اين امكان را به وجود آورده است تا تمامي ورزشكاران در تمامي شرايط بتوانند به بازي و تمرين بپردازند.

تيم چمنزار اسپرت در اين قسمت سعي دارد تا با ارائه مطالبي متفاوت راهنماي شما براي لذت بردن از ورزش روي چمن‌هاي مصنوعي ‌باشد. لطفاً قبل از اقدام به خريد اين محصول، مطالب اين بخش را با دقت مطالعه كنيد.

مزاياي استفاده از چمن مصنوعي ورزشي

دلايل زيادي وجود دارند كه سبب شده اند چمن مصنوعي ورزشي به محبوبيت زيادي دست پيدا كند. در اينجا به برخي از اين دلايل اشاره مي‌كنيم:

نگهداري آسان:

  • چمن مصنوعي نياز به آبياري، كودپاشي و علف‌چيني ندارد. تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه هفته‌اي يكبار و بعد از هر مسابقه با استفاده از يك برس آن را تميز كنيد! اين سادگي در نگهداري سبب شده است كه اين محصول به گزينه‌اي مناسب براي استفاده در زمينهاي ورزشي تبديل شود.

دوام بالا:

  • برخلاف چمن‌هاي طبيعي، چمن مصنوعي ورزشي در آب و هواي گرم آسيب نمي‌بيند و نور خورشيد آن را از بين نمي‌برد. زماني كه اين چمن بر روي زمين ورزشي نصب مي‌گردد، ورزشكاران در تمامي روزها و در هر نوع شرايط آب و هوايي مي‌توانند از آن استفاده كنند. اين چمن در برابر باران شديد، برف و باد آسيب نمي‌بيند و دوام بسيار بالايي دارد. بنابراين با خريد چمن اين محصول در پول و وقت خود صرفه‌جويي مي‌كنيد.

ظاهري زيبا:

  • يكي از ويژگي‌هايي اصلي چمن مصنوعي در تمامي فضاهايي كه مورد استفاده قرار مي‌گيرد اين است كه اين محصول زيبايي منحصر به فردي را به محيط مي‌بخشد. اين محصولات در تمامي فصول سبز هستند و هرگز طراوت خود را از دست نمي‌دهند. همچنين اين چمن‌ها به صورت چمن مصنوعي پاييزه و بهاره نيز توليد مي‌شوند و ويژگي‌هاي اين فصول را يادآوري مي‌كنند.

كارآيي فوق‌العاده:

  • چمن مصنوعي مدرن درست مشابه به چمن طبيعي توليد مي‌شود. حتي وقتي آن را لمس مي‌كنيد و يا بر روي آن راه مي‌رويد حس مي‌كنيد كه اين چمن كاملا طبيعي است. علاوه بر اين مورد، كارآيي اين محصول سبب شده است كه اين چمن به طرز چشم‌گيري در محيط‌هاي ورزشي مورد استفاده قرار گيرد.

افزايش زمان بازي و تمرين براي ورزشكاران:

  • چمن مصنوعي ورزشي زمان بازي و تمرين ورزشكاران را افزايش مي‌دهد. با توجه به دوام بالاي اين محصولات، ورزشكاران مي‌توانند روزانه بر روي آنها تمرين كنند. كارشناسان ورزشي تخمين زده‌اند كه ورزشكاران مي‌توانند ۳۰۰۰ ساعت در طول سال از چمن مصنوعي ورزشي استفاده كنند، در حاليكه اين ساعت براي چمن طبيعي ۷۰۰ ساعت در روز است.

امنيت بالا:

  • چمن مصنوعي ورزشي به گونه‌اي نصب مي‌شود كه امنيت ورزشكاران را به طور كامل حفظ مي‌كند. به طور مثال سيستم آب كشي اين چمن به گونه‌اي است كه هرگز آب بر روي آن جمع نمي‌شود و ورزشكاران در امنيت كامل مي‌توانند از اين محصول استفاده كنند. همچنين لايه‌هاي محافظي كه در نصب اين محصول مورد استفاده قرار مي‌گيرند سطح تماس ورزشكاران را با لايه‌هاي بتني كاهش مي‌دهند و همين امر سبب مي‌شود كه در صورت زمين خوردن آسيب كمتري به آنها وارد شود.

به طور كلي چمن مصنوعي ورزشي مزاياي زيادي دارد و تقريبا در تمامي زمين‌هاي ورزشي از جمله فوتبال، بيس‌بال، راگبي، تنيس و پينت بال مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين محصول گزينه خوبي براي استفاده در استوديوم‌هاي ورزشي نيز است، زيرا اين چمن در برابر نور خورشيد مقاوم است و هيچ چيز به آن آسيب وارد نمي‌كند. اكنون ديد بازتري به چمن مصنوعي ورزشي داريد. اگر مي‌خواهيد براي زمين ورزشي خود چمن مصنوعي بخريد با اطلاعاتي كامل مي‌توانيد در اين زمينه اقدام كنيد.

 

چمن مصنوعي در فوتبال

چمن‌هاي مصنوعي فوتبال، امروزه قابل قبول‌تر از گذشته به اجرا در ميان يك سطح فوتبالي با كيفيت و اجرا شده با رو‌ش‌ها و الگوهاي استاندارد آرامش و ايمني بيشتري را براي بازيكنان به همراه دارد. در اينجا بهترين توصيه ما براي انتخاب چمن مصنوعي مناسب فوتبالي، بررسي كامل مواردي كه به واسطه آن‌ها مقاومت كوبشي و سايشي چمن مصنوعي فوتبال افزايش پيدا مي‌كند و جالب است بدانيد اين افزايش مقاومت در زمين‌هاي ورزشي با ابعاد كوچكتر كه متحمل فشار بيشتري توسط بازيكنان هستند، بسيار تاثير بالايي در ماندگاري چمن مصنوعي دارد.

اين مشخصه‌هاي اصلي شامل مواردي چون:

  • لايه زير يا بكينگ (تاكيداً ۳ لايه)
  • تراكم طولي (ترجيحاً ۱۴۰ تا ۱۵۰ طولي)
  • ارتفاع الياف حدود ۴۵ تا۵۵ ميل است

با اين حال همكاران ما نيز در بخش چمنزار ورزشي آماده ارائه بهترين مشاوره‌ها به شما هستند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۹:۴۳ توسط:arg موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :