طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب .

طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

كاربردهاي ورزشي چمن مصنوعي بدون مادّه پركننده

چمن مصنوعي بدون مادّه پركننده تحولي نو در زمينه چمن مصنوعي زمين هاي ورزشي

نسل جديد چمن‌هاي مصنوعي مورد استفاده در ورزشگاه‌ها و به ويژه در زمين‌هاي فوتبال، به طور خاص، فاقد مواد پركننده همچون شن حاوي سيليكا هستند. اين نسل، همچون نسل سنّتي اين نوع چمن، قابليت‌هاي مختلف دارد اما مزايايي دارد كه آن را از نسل قبلي خود متمايز مي‌سازد. علاوه بر سرعت بالاي عملكرد بازيكنان روي چمن مصنوعي بدون مادّه پركنندهيا نان-اينفيل (non-infill)، نصب آسان و سريع، نظافت راحت و نگهداري با امكانات و هزينه حدّاقلي، از ديگر مزاياي اين محصول به شمار مي‌رود.

 

تحولي نو در عرصه توليد چمن مصنوعي

در توليد چمن مصنوعي بدون مادّه پركننده، از جديدترين و با كيفيت‌ترين الياف و انقلابي‌ترين و به روزترين طرح‌ها استفاده شده است. اين ويژگي‌ها در عين اينكه شما را به حداقل ميزان نگهداري نيازمند مي‌كند، شامل استانداردهاي زمين‌هاي ورزشي نيز هست. نكته قابل توجه اينكه روكش آن بر روي يك تشك يا بالشتك ضد شوك يا ارتجاعي قرار مي‌گيرد. البته استفاده از اين بالشتك ارتجاعي و فنري، در حد پيشنهاد است و استفاده از آن اجباري نيست. درواقع لزومي ندارد زير آن شن و مواد پركننده بريزيد و از اين نظر ديگر نياز نخواهيد داشت تا مرتب زير اين بالشتك را براي عوض كردن مواد پركننده بررسي كنيد. تيغه‌هاي علف چمن مصنوعي نان-اينفيل (non-infill) كوتاه است و از اين نظر براي زمين‌هاي ورزشي غير از فوتبال نيز كارايي لازم را دارد.

همچنين مي‌توانيد از اين محصول در زمين‌هاي تمرين و زمين‌هاي ميني فوتبال ۵ نفره نيز استفاده كنيد.

 

مزيت چمن مصنوعي بدون مادّه پركننده نسبت به نسل قبل چمن مصنوعي

نكته قابل توجه ديگر اين است كه در تست‌هاي انجام شده درباره ميزان فرسودگي، حالت ارتجاعي يا فنري چمن مصنوعي فاقد مادّه پركننده، نتايج مثبتي به دست آمده و اين مدل چمن مصنوعي، نمرات بالاتري را نسبت به نسل‌هاي قبل كسب كرده است. نگهداري چمن مصنوعي فاقد مادّه پركننده بسيار ساده و نيازمند حداقل‌هاست. فقط كافي است كه زمين بازي را اسپري كنيد و گه‌گاه چمن مصنوعي را بُرس بكشيد. ناگفته پيداست كه چه‌قدر در هزينه‌ها صرفه جويي مي‌شود و ديگر لازم نيست پوشش رويي چمن مصنوعي را برداريد و مواد پركننده را تعويض كنيد. بدون داشتن مواد پركننده، ضربات و حركات پرفشار بازيكنان، شن و بقيه مواد را از زير زمين به روي آن نمي‌آورد و از اين نظر سطح زمين تميزتر خواهد ماند.

براي مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعي بدون مادّه پركنندهمراجعه كنيد.


برچسب: چمن مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۶:۴۱ توسط:arg موضوع:

اخبار چمن

بازديد مديران چمنزار از نمايشگاه بين المللي ساختمان

به گزارش چمنزار در اين بازديد كه روز پنجشنبه (آخرين روز نمايشگاه) انجام شد مديران چمنزار از غرفه‌ي شركت مانا چمن بازديد كردند. شركت مانا چمن به عنوان يكي از همكاران اصلي چمنزار و وارد كننده‌ي محصولات چمن مصنوعي ورنال و پوتينگ در سالن شماره ۴۱ غرفه ي شماره ۴۱۳۱ حضور پر رنگي داشتند. در اين بازديد ضمن ديدار با مديران رده بالاي مانا چمن موضوعات مختلفي در مورد چگونگي گسترش همكاري و راهكارهاي مقابله با بحران‌هاي اقتصادي كنوني مطرح شد كه نتايج آن با توافق طرفين به سرعت اجرايي خواهند شد غرفه‌هاي ديگري هم در حوزه‌هاي مرتبط با چمن مصنوعي بازديد شده.

همچنين مقدمات همكاري‌هاي بيشتر جهت خدمت رساني هر چه بهتر به مخاطبان چمنزار در دستور كار قرار گرفت.

 

همچنين مي‌توانيد درباره‌ي چمن مصنوعي برند مانا چمن بخوانيد.

 

به اميد روزهاي بهتر براي تمامي فعالين حوزه‌ي اقتصادي در سرتاسر كشور عزيزمان ايران.


برچسب: چمن مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۲:۳۷ توسط:arg موضوع:

نمونه كار چمن مصنوعي 9

چمن مصنوعي مهدكودك شادي

 

توضيحات:

چمن مصنوعي يكي از مناسب ترين پوشش ها براي مهد كودك ها محسوب مي شود؛ دليل آن هم ضربه‌گيري بالا ‏و رنگ بسيار شاد و جذاب چمن مصنوعي است كه يك فضاي كاملاً متفاوت را براي كودكان به وجود مي‌آورد. ‏رنگ سبز چمن مصنوعي در تلفيق با رنگ هاي شادي كه در حياط مهد كودك شادي شكوفه ديده مي شود تركيب ‏رنگي بسيار پر نشاطي را خلق مي كند. ‏رنگ سبز مي تواند با رنگ نارنجي، قرمز، بنفش، زرد و بسياري از رنگ هاي شاد ديگر استفاده شود و تركيبي زيبا و ‏جذاب براي كودكان به وجود آورد.‏

پروژه چمن مصنوعي فضاي شهري سعادت آباد

توضيحات:

در پروژه چمن مصنوعي فضاي شهري سعادت آباد، از چمن مصنوعي مدل آمارا به متراژ ۳۵ متر مربع استفاده شده تلفيق آن با يك ‏آبنماي زيبا، فضاي بسيار دلنشين و متفاوت را پديد آورده است. ‏يكي از مهمترين ويژگي هاي مدل آمارا، ظاهر بسيار زيبا و طبيعي آن است به گونه اي كه به جرأت مي توان گفت چمن ‏طبيعي قابل تشخيص است.‏

پروژه چمن مصنوعي پارك آب و آتش

توضيحات:

همان طور كه در تصوير مشاهده ميشود براي تلفيق كارايي و زيبايي از چمن مصنوعي استفاده شده تا علاوه بر زيبايي در فضاي پر تردد كارايي نيز به فضا اضافه شود. ويژگي ديگر چمن مصنوعي تناسب بصري بالا با چمن هاي طبيعي كار شده در بخش هاي ديگر فضا مي باشد. زماني كه عكاسي از پروژه صورت گرفت اين پروژه چهار ساله بوده است بنابراين كيفيت بالاي چمن مصنوعي مي تواند كمك بسيار زيادي به حفظ سرمايه ي كارفرما تلقي شود.


برچسب: چمن مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۲:۵۵ توسط:arg موضوع: